...

Office Lines şirkəti Satışa Dəstək üzrə Operator vəzifəsinə işçi qəbulunu elan edir!

Əgər siz cavan, dinamik və inkişaf edən bir şirkətdə çalışmaq istəyirsinizsə, o zaman CV-nizi hr@officelines.az ünvanına göndərin!

 

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-          Müştəri müqavilələrinin hazırlanması

-          Yeni və mövcud müştərilər üçün Satış meneceri ilə razılaşdırılmış qiymət siyasəti əsasında kommersiya təkliflərini hazırlamaq

-          Sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyata almaq

-          Müştərilərdən gələn müxtərlif sorğulara, məhsullar və digər xidmətlərlə əlaqədar suallara cavab vermək

-          Müştərilərə yeni məhsullar, yeni kampaniyalar haqqında məlumat vermək

-          Satışı prioritet olan məhsullaın satışını təşviq etmək

-          Müştərilərlə qarşılıqlı razılaşdırma aktlarının və 1C sistemdə hesab fakturaların hazırlanması

-          Daxil olan zəngləri qəbul etmək, cavablandırmaq və ehtiyac olduqda satış menecerlərinə yönəltmək

 

Əsas tələblərimiz:

-          Əvvəllər çağrı mərkəzi və ya müştəri xidməti şöbəsində iş təcrübəsi 

-          Azərbaycan və rus dillərində sərbəst yazılı və şifahi ünsiyyət aparmaq bacarığı (ingilis dili bilgisi üstünlük hesab edilir)  

-          ERP proqramlarla işləmə bacarığı  

-          İşə müştəri yönümlü (customer-friendly) münasibət

-          Problemləri tez və effektiv həll edə bilmə qabiliyyəti

-          Korporativ müştərilərlə düzgün ünsiyyət bacarıqları

-          Stressə və iş yükünə davamlılıq

 

           - Əmək haqqı: 400 AZN aylıq maaş + aylıq və rüblük bonuslar
           - Nahar təminatı
           - Telefon xərclərinin qarşılanması
           - İş günləri və saatları: bazar ertəsi-cümə, 09:00-18:00